Dagen efter juldagen

Idag har varit en sådan dag där man intalat sig själv att alkohol är roten till all ondska.
Att jag inte ens skall titta åt C2H5OH igen om jag bara får spendera dagen i ett mörkt och tyst rum med behaglig temperatur där dofter och smak inte existerar.
Men som de flesta vet, det är bara tomma lögner. Likt förbannat kommer jag känna likadant igen, och igen, och igen, och igen.
Människosläktet alltså..
Har iallafall lyckat få i mig en gött flötig köttblandning, inte det minsta light kan lovas!
Likt den miljöpartist jag är så har jag skaffat mig en hobby, groddar och skott.
Nytta i nöjet då det är något sjukt nyttigt, billigt och smidigt då man alltid har grönsaker hemma (inte för att man har längre än 100 meter till ica men endå).
Så nu har jag utökat till 5 olika sorter, alfalfagroddar, mungbönor, gröna linser,ärtor och solrosfrön. Redo att skörda de närodlade grödorna lagom till det nya året.
Fräsccccchhht 2012!
Satt även och tittade på victoria's secret show på 3an. Skulle jorden bli attackerad av utomjordingar skulle dessa modeller vara de första att sättas i säkerhet för att säkra mänsklighetens existens.
Habba habba!
Nu blir det sängen som väntar, träning 08.00
Bacon, champinjoner, salcicciakorv och lök
Blöttlagda bönor och frön
Musiken är ju inte dålig heller
Dagens härligaste bild, Elliot gillar bison

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0