En riktig svensk fredagskväll

Som en riktig Svensson spenderar jag fredagen framför tvn med idol och tacos. Patetiskt? Både ja och nä.
Känner att det behövs, inte för att jag har haft fullt upp men endå.
Nu när datorn min är inne på lagning känns min vardag ännu mindre värdig.
Fick idag kommentaren : - Ja men om din dator är trasig får du ju så mycket tid över till annat". Jag är 21 år , arbetslös, singel, har träningsvärk och dessutom bor i ett land där temat är grått och regn.
Patetiskt? Både ja och nä.

Som den boråsare man är gäller det ju att laga sin tacos, här är den helig.

Nu börjar Cocktail, förmodligen en av de bästa filmerna. Borde vunnit en Oscar. Kanske den har, ingen aning, orkar inte googla på mobilen!
Stjärnklass


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0