En skum invärtes träningsvärk

Under gårdagen blev det 1 simmpass, 1 bodypump 60 minuter och ett avslutande corepass på 30 minuter, ganska standard. Men corepasset visade sig vara det absolut jobbigaste jag upplevt på både 1, 2 och iallafall 3 år. Det var galet!
Under 30 minuter pendlade jag mellan gråt och skratt likt en vindrutetork på maxfart, aningen psykiskt instabilt.
Träningsvärken imorses var inte riktigt den jag förväntade mig och jag klarade av att ta mig upp ur sängen på egenhand. Istället har jag fått en riktig ninjaträningsvärk som smugit sig på!
Efter träningen imorses blev det maxtest på gymmet.
Bänkpress, knäböj, chins, armhävningar och fällkniven. USS USS!
Fullt ös på samtliga övningar för att få ut lite värden och veta var man står.
Tyvärr har jag inget relevant att jämföra med men det har jag nu till nästa gång.
Har även fått ytterligare ett simpass avklarat under eftermiddagen så det vankas träningsvärk även imorgon, spränggött värre.
Delar med mig av lite motivationsmaterial.
Känsloladdat vm-final på 100bröstsim för Dale Oen i shanghai i somras.
I dagarna med terrorattentaten i oslo simmar han sitt livs lopp och jag tror att han kommer plocka både os-guld och världsrekord nästa år.
Bra skit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0