Julafton

Där var julaftonsfirandet över hemma hos familjen Karlssons i Alingsås och nu återstår endast den obligatoriska matkoman. ( samarin i mitt hjärta och just nu i mitt matsmältningssystem)
Tillsammans med min kära mor som vapendragare har vi försett en hel flock släktingar, ingifta och bekanta med mat i massor. Bra stämning och goda köttbullar har resulterat i en riktigt trevlig julafton, förmodligen en topp 3 ever.
Trots att vi beslutat att inte köpa några julklappar i år så var det såklart några som inte ville följa reglerna, inget jag är något vidare bitter över när jag fått fårskinnstofflor och en handsydd läderväska, men endå.
Nu skall resten av aftonen spenderas framför pappas nyinköpta led-tv tillsammans med samarin och juleskum. Imorgon skall det upp tidigt för att sparka boll i östlyckan, fun fun fun.
Känner att jag behöver röra på mig då det inte blev något gym imorses och definitivt inget imorgon då det verkligen är den rödaste dagen någonsin, rastlös som ett fån.
Ser fram emot morgonpasset på måndag i Borås!
Nu följer en bildbomb från dagens aktiviteter, goood fortsättning
Julmaten
Tomten och kusinbarn
Äkta Christmaspudding från Irland
Mina nya tofflor
Mina nya tofflor och väska
Nöjd kille som fått sin samarin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0