Snö och sol

När jag vaknade i morses möttes jag av något jag inte sett på veckor, sol( Borås got the sunshine yao) För en stund kändes det som om livet fick lite mera mening, tror nästan jag log!
Meeen ny snöar det så ja.. Vitt är ju fräschare än grått.

En dag full av träning. 30 min spinning och core på sportlife, lunch, lite vila och sedan ner på arenan för benpass+ spinning med snorkel på gymmet. Tjocktröja hela passet och jag kan lova att den inte hade samma ljusa färg på slutet.
Snabbdusch och sedan träna b-gruppen innan det var dags att hoppa i vattnet själv 1,5 timme. Gött jobb.

Påvägen hem gällde det att dodga snöflingorna som föll från himlen, stora som polarkakor. Isigt och jävligt är det också.

Precis avslutat en riktigt färgstark soppa på broccoli, purjolök, gröna & kikärtor och avokado med lax, ruccola och solrosfrön. Snuskigt nyttigt

Lite tv och sedan sängen

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0