Tuff tisdag

Såg precis att klockan slog 00.00
vilket innebär att det nu är onsdag och rubriken inte längre är lite het och aktuell men detta är något jag inte orkar lägga mer energie på. Punkt och slut.

Idag har det varit tungt. Inleder dagen med träningsvärk i rumpan med gränsande muskelnationer. Att bara ta sig till bodypumpen på gymmet var utmanande nog med all slask och isfläckar.
Efter avslutat pass på 45 minuter var det hemåt för lunch och lite rekreation.
Har börjat kolla på amerikanska biggest loosers och på något sätt känns det som om jag relatera till dessa bacon och ost -luktande heffaklumpar. Jag både imponeras och frustreras. Att målmedvetet och helhjärtat gå in för att gå ner sina övervikter på allt från 30-120 kilo är värt stående ovationer. Att däremot låta det gå så långt innan man agerar, unforgiveable.
Nog om genomsnitts amerikanen.

Ner på arenan för lite bänk och bröst för att sedan hänga med på mitt livs andra t-serie ( test eller tisdag).
Lagkappsformat och den rullade på ungefär 75 minuter, blev ganska mastigt för mig mot slutet.
Inte vackert men varje tag räknas.
Pustat ut i bastun för en avslutande timme vattenpolo.
Förmodligen sämsta passet någonsin då jag hade samma vattenläge som
en gråsten men tror att jag börjar få ett ganska hyffsat skott iallafall.

Har iallafall legat platt på soffan och intagit lite mer kommersiell amerikansk tv, sådan där det är meningen att man skall gå till reklam var 5: e minut och sedan får man se återblickar istället.
Undrar hur tv kommer se ut om 10 år..

Hör sängen kalla, Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0