onsdag, check

det har blivit 2 simpass och lite core för mig idag och därför är jag ...tadaaaa..., TRÖTT! känner att jag är i behov av lite sömn, en förkylning är inte långt borta. dessutom behöver jag tvätta då situationen är så att jag går på mitt sista par kalsonger imorgon och det är ett par jag inte gillar särskilt mycket, så morgondagen känns inte kul alls..
imorgon blir det att tvätta, städa (inte diska, det har jag redan klarat av), besöka gymmet, vara simmande tränare och avsluta med 1,5 vattenpolo WoOp WoOp. dessutom börjar svenska kortbanemästerskapen i stockholm imorgon. hade varit kul att vara på plats MEN den som väntar på något gott (osv ...) 1 år kvar för min del. nästan värt att skaffa en sån häftig nerräkningsklocka här vi sidan av bloggen? (FAST NÄH)
i väntan på att någon på capitol records skall få tummen ur röven och få ut hela albumet på spotify
sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0