The return of the dubbelrygg

Back back, back in the game, så sant så!
Ph is påväg tillbaka även om man kan tveka när man ser mig skriva om mig själv i andra person.. men så är iallafall läget!
Trött som ett fån sitter jag för tillfället framför tvn och och är nöjd med dagens prestationer.
-Spinning 60 min   (med den skrikigaste intruktörer i historian. hade jag haft henne som exflickvän hade jag gett upp hoppet om livet. ett enda ''KOM IGEN NU DÅ WOOOOOOOOOOOOOOOOOAH!!'' och jag hade hoppat av min cykel och droppkickat henne och hennes trampcykel)
-Gymmet 45 min   (rygg, rygg ,rygg)
-Simning 2 timmar (inte vackert men en längd är fortfarande en längd)
såhär har har i princip hela veckan sett ut och om allt går som det skall kommer den även fortsätta göra så.
upp och simma imorgon 09.00 (ångrar mig en aning), bodypump över lunchen och det vattenpolo på kvällen. fun fun fun
Skall försöka köra på likadant nästa vecka också, om bara hälsan är på bra humör.
I helgen blir det sumsim region och gulsvart har med sig trummor. skall bli ooootroligt spännande att se vilka klubbar som kommer klaga först mohah
I denna nystart (som detta nu är) så skall jag faktiskt försöka hålla denna sida levande och aktiv MEN bara om jag vill och har lust, sådeså.
skall bli intressant att se om någon kommer hitta hit igen, extra kul då jag inte kommer skylta med att jag nu är igång igen (på ett tag iallafall)
peace out sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0