tisdag, check

hemma efter en eftermiddag och kväll på arenan.
simmade min första t-serie någonsin (t står antingen för test eller tisdag, något jag kommer försöka lista ut).
8x 100 från pall och målet var väl egentlig att ta sig igenom, flytandes.
1.15-1.14-1.14-1.13-1.12-1.13-1.13-1.12 ganska kontrollerat och med tanke på hur tränad jag är, kul inför framtiden.
avslutade med vattenpolo och klarade mig precis undan kramp i benen, tur att det bara var 1 timme idag.
sitter nu och varvar ner med lite apelsiner och nötter. upp för träning imorgon 08.30, skall bara skriva passet först.
delar ikväll med mig av en video på världens sprintigaste norrman, Aleksander Hetland. killen kan starta. swooooshh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0