vecka 47 är här

måndag igen och helgens sumsim sitter i kroppen som en riktig baksmälla. trött som en narkoleptiker och sliten i halsen från all support på kanten, helt klart värt det. sovit som en prins på moln och har väl inte gjort mycket innan det var dags att dra ner till arenan för lite bänkpress och tjöt.
hållt i träningen för b-gruppen och sedan plaskat i vattnet med de lite äldre barnen.
Sitter nu i soffan och har precis avslutat kvällsmaten på 9 stekta ägg, 3 tomater och 1 avokado. sedan jag i somras avstått både gluten och laktos i kosten så har ju såklart variationen och fantasin i mina måltider fått sig en ordentlig käftsmäll. skall försöka få med lite mat och förklaringar i framtiden.
nu skall jag se färdigt andra säsongen av how to make it in america. inte en aning om vad jag snackar om? kolla trailern. bra skit! ny dag imorgon

Kommentarer
Postat av: hanamontana

avslutet på första avsnittet i säsong två, såååååå braaaaa jag smäller av!

2011-11-21 @ 22:57:18
URL: http://hannnawhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0