Ding!

Jag har idag passerat 80st träningspass och det betyder att 20 pass återstår till 100 ( enkel matematik!)
Jag började träna i vattnet igen i november och 100pass är för att sätta en gräns för när jag bör vara simkunnig. Både för att sänka förväntningar men även att jag någongång får tummen ur röven och inte blir allt för bekväm med att kunna skydda mig bakom " pff jag har precis börjat träna, kör före du".
Även om det är riktigt riktigt skönt. Kommer sakna det..

MEN till det goda, imorgon skall jag simma 200 bröstsim för första gången sedan sm i långbana 2009. Förövrigt första simloppet som inte varit en "plojgrej", även det på lika lång tid.
Tänkte göra lite Thorpestyle, blygsam comeback utan förväntningar på liten okänd ort, Sandared.
Har inga tidsmässiga förväntningar men någonstans under 2.27 kanske..kanske ingen aning alls

Nu blir det några fler avsnitt av big bang theory och sedan sängen. Stor dag imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback