Fettotisdagen

Ja här sitter jag och är förevigt ensam. Att äta semla ensam är inte ok, men oj så gott!
Mycket har hänt de senaste dagarna och därför kommer jag tillämpa punkttekniken idag. Inget vidare estetiskt men oj så smidigt.
-Melodifestivalen, Björn Ranelid, vilket skämt. Skall aldrig kolla igen. Det positiva får väl vara Molly, hon åldras väl (hehe) och Mattias låt Förlåt mig. Den kommer ju spelas endel på p3.
-Big Brother. Äntligen tillbaka i tv-rutan och på nätet. Har väl inte riktigt hunnit få några större inttryck om årets deltagare men jag är OERHÖRT glad att den gravida tanten gick ur huset. Skall även bli intressant att se hur lång tid det tar innan  ''blogg-hanna'' åker på spö/ blir polisanmäld av någon från utsidan. Hon är av en helt annan
värld.
-Fystränare. Har under en tid varit i kontakt med en ''PT'' för min egna fysiska träning. Skall bli oerhört intressant och tungt. Riktigt meriterad och har ett gäng ''tunga'' klienter.
Mer om detta när allt är klart.
-Sara Nordenstam är på träningsläger här i Borås tillsammans med en massa andra norrmän. Tanken var att jag skulle köra 200ingar bröstsim med OS-silvermedaljören från Peking men jag skall tyvärr jobba imorgon eftermiddag. Vet inte om jag blev lättad eller besviken..
-På tal om bröstsim. Emma Igelström har gått ut och sagt att hon vill göra en comeback. 32 år och vill simma ytterligare ett OS. Kanske lite tätt för London (väldigt tätt) och i Rio om 4 år är hon 36. Intressant.
Länk till artikeln (alingsåstidningen) Hon är ju endå bosatt där ;)
http://www.alingsastidning.se/nyhet_visa.asp?id=9794&sidnamn=SPORT
-Att jag inte har tatt upp Ed Moses Comback är ju lite så att jag skäms.
Ett kamerateam fick följa med Ed under sin resa tillbaka till världstoppen.
Kan ju säga att jag känner igen mig en hel del. Nog om det.
Här är första avsnittet.
-Vårens ''klubbplåga''. Det måste utan tveka denna låt bli.
Färgstarka Nicki Minaj i samarbete med RedOne. Den har det mesta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0