Förkyld, sportlov, jobb, träning och californication

vecka 7 är här och snart även förbi. Har varit grovt förkyld och jobbat istället för träning, både negativt och positivt. Iallafall 2 pass i vattnet avklarade idag så då är det väl lika bra att säga att allt är bra igen. (väldigt konstig mening när jag ser på den nu).
Skulle fått min efterlängtade lön idag ('' YEAH x3'') men något har krånglat så jag lever fortfarande under svensk existensnivå. får lösa detta imorgon.
På tal om pengar, vill köpa en bil. Har kollat alldeles för mycket californication de senaste dagarna och jag vill ha Hank Moodys Bil.
Porsche 964, clean som tusan.
När man tänker på det, det borde finnas en massa ''äldre'' porschar där ute, folk kör ju bara runt med sina nya.
I'm just saying.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0