Asås- Brås t/r

Snabbvisit i Alingsås efter jobbet för att hjälpa far riva ut en plastmatta ur ett kök. Jobbigt nog är man ganska stark och rycker undan mattan lätt som en benvaxning.

Sitter nu på sista bussen till borås och dunkar house i lurarna för att hålla mig vaken. Har noterat att allt fler dj's och producenter tar efter skrillex och dupstep stuket ( OBS stuket med norrköpingsdialekt , " stjuuket").
Den smutsiga och okrönta dubstepen får nu vara med i finrummet.
Mitt enda krav är nu att inte mjölka kossan för fort så den sinar och blir kommersiell.
Hör jag guetta i samarbete med flo ridah eller taio Cruz i en låt där refrängen går över i totalt kaos så har jag fått nog.
Får se hur lång tid det tar. Kanske har det redan skett?

Nog om elektronisk musik, morgonträning imorgon 06.00


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0