Baka nyttig kaka

Varken humöret eller kroppen är på topp och i försök att muntra upp dem så satte jag för en liten stund sedan igång och bakade.

Målet var att göra en så bra ( innehållsmässigt) och god chokladkaka. Riktigt nöjd med resultatet.

Gluten, laktos- fri och utan socker ( inget tillsatt iallafall) med en fördelaktig smak!

Som många andra har jag hakat på trenden med kokosfett. Bra sammansättning, vegetabiliskt och fri från transfetter.
Kan också tillägga att den inte smakar någon kokos, om man nu oroade sig över det.
Så smör existerar inte längre i mitt kylskåp.

Bra skit, rekommenderas
Recept finner ni belooo000oow!

Nu skall det sovas, klockan 06.00 befinner jag mig i klorhaltigt vatten.
Gnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0