Känslan av att sova 12 timmar

Känner mig ordentligt utsövd då det inte längre hör till det vanliga för mig att sova tills man vaknar av naturliga orsaker. Känner mig lite duktig.

Har haft ont i ryggen sedan i tisdags och fick igår hjälp att knäcka ut den så gott det gick. Är fortfarande begränsad i vissa rörelser och smärta är något jag gärna undviker så därför har det blivit några relativt lugna dagar. Har istället fått köra lite cardio tex spinning med snorkel, min favorit hehe

Frukost och soffamys står på dagens schema innan det är dags att dra ner till arenan. Cirkelträning, simning och vattenpolo skall avklaras innan dagen är slut.

Tjasålänge


Kommentarer
Postat av: Anonym

spinning med snorkel, hehe

2012-01-26 @ 13:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0