Nytt år, förkylning och pulserande stortå

Det nya året har inte precis börjat som tänkt. 2012 är planerat att bli ett riktigt episkt år men inleds istället med en förkylning som jag känner antingen kommer blomma ut till halsont i veckor eller också en feber över natten och sedan fit for fight imorgonbitti. Hoppas på det sistnämnda.
Redan i lördags började jag känna att något var pågång och nyårsafton firades i soffan framför tvn. Var endå nöjd med bedriften att hålla mig vaken över tolvslaget.
Detta låter riktigt deppigt men kan tilläga att jag inte är någon större nyårsfantast, det kommer flera.
Inga hard feelings här inte.
Har även en souvenir från fotbollen på juldagen. Att spela med för små skor är något jag inte tänker göra eller kan göra på ett tag för den delen heller. Medans jag väntar på att min vänstra stortånagel skall lossna naturligt pulserar hela foten som ett riktigt klockverk.
När jag känner mig krasslig blir jag alltid något enormt hungrig och börjar småäta som en gravid flodhäst.
Är väl bra att kroppen säger till att något är fel men när man är hungrig 2 timmar efter att ha tryckt i sig kvällsmaten blir vardagen både dyr och frodig. Hoppas på bättring snabbt
Imorgon händer det grejer. Mår jag bättre blir det morgonträning och oavsett vilket börjar jag jobba imorgon ( OHH nej skojar han eller??!), nej inte alls. Jag skall jobba och ser faktiskt fram emot det.
Något som vid vidare eftertanke låter konstigt och jag börjar nu fundera på om det inte bara är en förkylning i kroppen.. who knows?
Nylansering av bloggen idag. Fräkt och fräscht värre.
Nylansering är kanske lite fel ordval. Att göra den offentlig igen kan nog vara en mer rättvis beskrivning.
Så var det med den saken.
Kvällsmaten
Nightsnack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0