söndag söndag

Ny vecka på gång och den skall avslutas uppe i örebro. Blir att köra minibuss upp till Nuss-äldre på fredag, BROOM BROOM (hehe skoja jag kör som en ängel). Blir inga lopp då jag är för gammal, ett wake-up call då man inser att jag fyller 22 i år. Vad skall jag bli när jag blir vuxen?
Håller på att kolla olika vägar att läsa vidare här i livet men det finns ju fler valmöjligheter än gott godis på hemmakväll.. jobbigt läge
Blir att sova om en stund och sedan gymmet imorgonbitti innan jobb. Sen rullar veckan på precis som den gjort de senaste veckorna, förutom örebro då, brukar inte vara där så mycket.
Bjuder på en ''existenzierad'' frågeenkät.
Får iallafall mig att dra på smilebanden :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0